Retours
Hoe retourneer ik een artikel en wat kost het?
Als u een artikel wilt retourneren, neem dan contact met ons op en u zult een e-mail ontvangen met aanvullende instructies. Als u een artikel tijdens de normale retourtermijn wilt terugsturen, bent u verantwoordelijk voor de retourzending. Als er een fout of defect is met het product of een andere soortgelijke kwestie voor het retourneren van het item, zullen we betalen voor de verzending. Voor retourzendingen wordt een vergoeding van 15,95 € in rekening gebracht.
Kan ik een product ruilen?
Wij kunnen helaas geen ruilen aanbieden op uitgevoerde bestellingen. U kunt echter wel een artikel retourneren tijdens de normale retourperiode en vervolgens uw bestelling vervangen door het gewenste artikel.
Hoe kan ik een klacht indienen over een defect of gebrekkig product?
Als u problemen ondervindt met een product, neem dan contact met ons op voor meer informatie en we zullen ons best doen om u te helpen het uit te zoeken. Vergeet niet om altijd uw bestelnummer,het artikelnummeren de naam van de klantnaam op de bestelling in geval van een klacht in te voeren.Voel u vrij om een foto van het voorwerp te nemen, aangezien dit ons vaak zal helpen om het probleem sneller aan te pakken.
Hoe worden de terugbetalingen behandeld?
Alle terugbetalingen worden gedaan via onze betaalprovider, Klarna. Als u uw bestelling direct betaald zoals met een creditcard, zal het geld meestal worden terugbetaald via dezelfde betaalmethode.
Heb ik een herroepingsrecht? Wat is de retourtermijn?
Als klant heeft u wettelijk gezien het recht om van uw aankoop af te zien voor 14 dagen. Daarnaast biedt Hambedo AB een open koopperiode van 30 dagen. Gedurende deze periode heeft u het recht en de mogelijkheid om het item te bekijken voordat u het terugstuurt. Voor meer informatie, gelieve onze aankoopvoorwaarden te bekijken.
HOE KUNNEN WE U HELPEN?
Kunt u uw vraag niet vinden? Neem contact met ons op en wij zullen u helpen!
CONTACTEER ONS