Klantenservice
Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt de levering?
Normaal gesproken wordt elke bestelling die voor 17.00 uur wordt geplaatst, op dezelfde dag verzonden. De normale levertijd is 1-5 werkdagen.
Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen
Wanneer u uw bestelling plaatst, wordt er altijd een orderbevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat bij de bestelling is opgegeven. U ontvangt ook een verzendingsbevestiging zodra uw bestelling is verzonden. Als u niet deze bevestigingsmails ontvangen, controleer uw spam-map. Indien u kunt nog steeds niets vinden, neem dan contact met ons op en we zouden blij zijn… om je verder te helpen.
Hoe retourneer ik een artikel?
Om een artikel te retourneren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen en u ontvangt een e-mail met verdere instructies. Als u een artikel terugstuurt tijdens de normale retourtermijn, bent u verantwoordelijk voor de retourzending. Als er een fout of defect in het product of andere problemen bij het retourneren het item, zullen we betalen voor de retourzending.
Tracking Levering
Neem hier contact met ons op en wij zullen terugkomen met een volgnummer.
HOE KUNNEN WE U HELPEN?
Kun je je vraag niet vinden? Neem contact met ons op en wij zullen u helpen!
CONTACTEER ONS